لوستر فلزی و نکات مهم در خرید آن

فهرست

لوسترها همیشه نباید کریستالی یا حبابی باشند. لوسترهای فلزی یکی از انواع متنوع لوسترها محسوب می شوند. این لوسترها می توانند به تمام محیط های خانه، روشنایی و جذابیت ببخشند.

اگر قصد خرید لوستر ال ای دی و لوستر فلزی را دارید، می توانید انواع مخلتفی از لوسترهای فلزی با آبکاری های متنوع را در سایت ما مشاهده کنید. همچنین اگر قصد خرید آباژور نیز دارید می توانید سبک های متنوعی از آباژورها را در سایت لوستر بازار پیدا کنید.

در قدیم، لوسترها فقط در اتاق های پذیرایی و ناهارخوری دیده می شدند. ولی امروزه، لوسترهای مناسبی برای همه سبک های دکوراسیون در اندازه ها و طرح های مختلف وجود دارند. خرید لوستر ال ای دی و لوستر فلزی برای بیشتر محیط ها از جمله آشپزخانه و اتاق نشمین، یک گزینه مناسب محسوب می شوند. این نوع لوسترها به دلیل تنوع بالا در قیمت های مختلف تولید می شوند و می توانند برای افرادی که بودجه کمی دارند مناسب باشد.

آیا شما خانه ای جدید خریده اید یا لوسترهای فعلی جذابیت خود را از دست داده اند؟ پس خرید لوستر ال ای دی یا لوستر فلزی را اولویت خود قرار دهید. همچنین خرید آباژور را برای خانه جدید فراموش نکنید.

تاریخچه لوستر

لوستر به عنوان ابزاری دکوراتیو در ابتدا در قرن 15 میلادی ساخته شد. فرانسه، انگلیس، ایتالیا و هلند از نخستین کشورهایی هستند که از لوستر استفاده کردند. لوسترهای اولیه از چوب ساخته می شدند و از شمع برای روشن کردن محیط استفاده می شد. پس از شمع، از گاز استفاده شد و سپس لامپ های برقی جای آن ها را گرفتند. لوسترها در ابتدا سنگین و بسیار بزرگ بودند. این نوع لوسترها فقط در خانه های اشراف و شاهان استفاده می شد. زیرا حس شکوه و عظمت را به مکان می داد. شما نیز می توانید با خرید لوستر فلزی و خرید آباژور سلطنتی یک حس شکوه و عظمت به خانه خود ببخشید.

لوستر فلزی مدرن

در سال های اخیر، لوسترهای فلزی در سبک مدرن نیز ساخته می شوند و جذاب ترین لوسترهای موجود در بازار به شمار می روند. اسکلت اصلی لوستر مدرن فلزی از فلز ساخته شده است که استحکام و جلوه خوبی به لوستر می دهد. لوسترهای فلزی مدرن جنس های مختلفی دارند و در سبک ها و استایل های جالب و خلاقانه تولید می شوند. این لوسترها با ظرافت بیشتری تولید می شوند و در ساخت آن ها از اشکال هندسی نیز استفاده می شود. این نوع لوسترها برای مبلمان و دکوراسیون های مدرن مناسب هستند. اگر محیط اتاق شما اندازه کوچکی دارد، خرید لوستر فلزی مدرن می تواند انتخاب مناسبی باشد.

لوسترهای فلزی جدید قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. برای نمایش دادن لوستر می توانید از لامپ های دکوراتیو استفاده کنید. آویز سقفی فلزی می تواند یک گزینه عالی برای کافه ها، رستوران ها و آشپزخانه ها باشد. این نوع لوسترها سبک و ظریف هستند و می توانند نور مناسبی برای محیط های ذکر شده فراهم کنند. یک لوستر فلزی با شاخه های صاف نیز می تواند برای محیط های مختلفی کاربرد داشته باشد.

سبک های لوسترهای فلزی

سایت ما تمام سبک های لوستر را پوشش داده است که خرید لوستر ال ای دی و فلزی را برای شما آسان تر می کند. علاوه بر لوستر، اگر قصد خرید آباژور دارید می توانید از سبک های متنوع آباژور در سایت ما دیدن کنید. لوسترهای فلزی در سبک های مختلفی از جمله فانتزی و آنتیک تولید می شود و یکی از پرطرفدارترین لوسترها محسوب می شود. برای مثال، شما می توانید در اتاق خواب خود، از لوستر فلزی در سبک فانتزی استفاده کنید. در هنگام انتخاب سبک و خرید لوستر فلزی، دکوراسیون داخلی خود را در نظر بگیرید.

لوستر فلزی مشکی برای دکوراسیون های سلطنتی و کلاسیک، یک گزینه مناسب است. اگر طرح لوستر شاخه های پیچیده و زیاد داشته باشد و از شاخه ها کریستال هایی آویزان شده باشد، مجلل تر دیده می شود. هر چه درخشش کریستال ها و تعداد شاخه ها بیشتر باشد، لوستر شما لوکس تر دیده خواهد شد. از لوستر مشکی می توان در اتاق های مختلف خانه استفاده کرد. خرید لوستر فلزی مشکلی مدرن در آشپزخانه های مدرن مخصوصا بالای میز غذاخوری می تواند یک گزینه عالی باشد.

مواردی که باید در خرید لوستر فلزی و خرید لوستر ال ای دی رعایت کنید:

لوازم دکوری و مبلمان

شما می توانید از یک مجسمه فلزی یا تعدادی شمع استفاده کنید تا توازن مناسبی بین لوستر فلزی و محیط ایجاد شود. این نوع لوستر با هر نوع صندلی و مبلی هماهنگ می شود. بنابراین خرید لوستر فلزی برای شما آسان تر خواهد بود. دکوراسیون منزل را فراموش نکنید و اجازه دهید در خرید لوستر فلزی شما را یاری کنند.

در سایت لوستر بازار می توانید انواع لوسترهای فلزی را مشاهده کنید و از بین این لوسترها یکی را بخرید. با خرید آباژور متناسب و شیک می توانید آشپزخانه، اتاق پذیرایی یا راهرو خانه خود را تزئین کنید.

تعداد شعله ها

لوسترها می توانند دو شعله یا هشت شعله داشته باشند. تعداد شعله با اندازه اتاق شما رابطه مستقیم دارد. بنابراین در هنگام خرید لوستر فلزی، به اندازه اتاق خود دقت کنید. برای اتاق پذیرایی بهتر است لوستری بخرید که بیش از چهار شعله داشته باشد. اگر پذیرایی شما بسیار بزرگ است، حتما لوسترهای هشت شعله خریداری کنید. لوستر فلزی آشپزخانه و اتاق خواب بهتر است دو یا سه شعله داشته باشد.

اندازه مناسب

اگر فضای اتاق شما کوچک است نباید به خرید لوستر فلزی بزرگ فکر کنید. زیرا با شلوع نشان دادن اتاق شما، به زیبایی و ظرافت دکوراسیون صدمه می زند. در فضاهای بزرگ نیز، از لوسترهای کوچک استفاده نکنید. زیرا اتاق شما را خالی نشان خواهد داد و موجب زیبایی آن نخواهد شد. اندازه اتاق ناهارخوری، اتاق خواب، آشپزخانه، راهرو و ورودی خانه در خرید لوستر فلزی بسیار مهم است. حتما در زمان خرید لوستر فلزی و خرید لوستر ال ای دی به اندازه لوستر و تناسب آن با اندازه اتاق های خود توجه کنید.

لوستر یک نقطه کانونی روشنایی برای انواع اتاق ها محسوب می شود. برای اتاق غذاخوری بزرگ و ورودی های بزرگ بهتر است از یک لوستر فلزی بزرگ استفاده شود. اگر میز ناهارخوری شما خیلی بزرگ و طولانی است، می توانید دو لوستر متوسط به جای یک لوستر بزرگ نصب کنید. لوستر متوسط برای روشنایی مکان هایی مانند آشپزخانه، اتاق خواب و آشپرخانه مناسب است. لوسترهای بزرگ برای ورودی های بزرگ نیز مناسب هستند. اگر اندازه لوستر شما نامناسب باشد سودی برای شما نخواهد داشت و موجب زیبایی، روشنایی و تقارن خانه شما نخواهد شد.

بیشتر لوسترهای فلزی یک زنجیر یا میله قابل تنظیم دارند که می توانید ارتفاع آن را متناسب با اتاق خود تنظیم کنید. اگر از لوستر در بالای میز غذاخوری استفاده می کنید، ارتفاع آن نباید در حدی پایین باشد که افراد را اذیت کند و مانع دیدن آن سوی میز شود. ارتفاع اتاق را نیز در هنگام خرید لوستر فلری در نظر بگیرید. اگر اتاق شما ارتفاعی بیش از سه متر دارد، بهتر است یک لوستر با ارتفاع زیاد انتخاب کنید.

جمع بندی

شما می توانید برای زیباتر و جذاب تر کردن دکوراسیون داخلی منزل خود، خرید آباژور و لوستر فلزی در اولویت قرار دهید. حتی اگر علاقه ای به دکوراسیون نداشته باشید، خرید لوستر یک امر ضروری است. زیرا بیشتر خانه ها یک یا دو لوستر دارند و به ندرت می توان خانه ای بدون لوستر پیدا کرد. به همین دلیل، تنوع رنگ، طرح، جنس لوسترها بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنید و با هر سلیقه و سبکی هماهنگ می شوند. اگر به یکی از لوسترفروشی ها بروید و با دریایی از لوسترها روبرو شوید، منظور ما را درک خواهید کرد. امروزه از مواد مختلفی برای ساخت انواع لوسترها استفاده می شود. در سال های اخیر، رنگ ها، سبک ها و طرح های لوسترها باعث شده اند در خرید لوستر ال ای دی و فلزی و خرید آباژور نیز با تنوع بالایی مواجه شوید. بنابراین شما با دنیایی از لوسترها مواجه هستید و دست شما برای خرید لوستر فلزی یا خرید لوستر ال ای دی متناسب با دکوراسیون داخلی منزل کاملا باز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *